❐ Κώστας Καραβίδας, Χρῆστος Παπουτσάκης: Διανοητικὴ συγκρότηση, ἐπιρροὲς καὶ ἵδρυση τοῦ Ἀντί, σελ. 9.

❐ Σωτήρης Γουνελάς, Χρῆστος Παπουτσάκης: Ἕνας πολύπλευρος ἄνθρωπος μὲ ἕνα πολύπλευρο ἔργο, σελ. 25

❐ Τάκης Καφετζής, Τὰ δεῖπνα τῆς Τετάρτης, σελ. 31

❐ Ζντράβκα Μιχάιλοβα, Ἡ ἀνθολογία «Αἷμος», μιὰ ποιητικὴ χαρτογράφηση τῶν Βαλκανίων, σελ. 37

❐ Ράνια Κλουτσινιώτη, Ὁ Χρῆστος, ὁ χῶρος, ὁ Ἐλαιώνας τῆς Ἀθήνας καὶ τὸ περιοδικὸ Ἀντί, σελ. 41

❐ Κώστα Καραβίδας, Ἡ «ἄλλη» μεταπολίτευση τοῦ Ἀντί. Ρομαντικὴ κληρονομιὰ καὶ ἀριστερὴ οὐτοπία, σελ. 49

❐ Ἄντεια Φραντζή, Ἡ Κιβωτὸς τοῦ Ποιητῆ, σελ. 59

❐ Λίζυ Τσιριμώκου, Οἱ λέξεις, οἱ πρόκες, οἱ πρόγκες, σελ. 69

❐ Μιχαὴλ Πασχάλης, Ὁ σιωπηρὸς διάλογος τοῦ Γιώργου Σεφέρη μὲ τὸν Κώστα Καρυωτάκη γιὰ τὸν Ἀνδρέα Κάλβο, σελ. 83

❐ Ἀλέξανδρος Κατσιγιάννης, Ἴχνη τοῦ προεπαναστατικοῦ ἑλληνισμοῦ στὸ νεότευκτο ἑλλαδικὸ κράτος. Τὸ μελόδραμα Ἡ Ἐπάνοδος τῶν Μουσῶν τοῦ Ἰάκωβου Ρίζου Ραγκαβῆ, σελ. 97

❐ Γιώργος Βαρθαλίτης, Ἡ δραματικὴ τέχνη τοῦ Κ.Π. Καβάφη, σελ. 115

❐ Μαρία Βερδιάκη, Ὁ Ὀδυσσέας ὡς ταξιδιώτης ἀπὸ τὴν Κρήτη: Οἱ πλαστὲς διηγήσεις τοῦ ἥρωα στὴν Ὀδύσσεια, σελ. 121

❐ Ἰωάννης Μ. Μαρκάκης, Δρῆρος ἆδ’ ἔFαδε πόλι – Ὁ πρῶτος δημοκρατικὸς νόμος, σελ. 137

❐ Λουκᾶς Δ. Παπαδάκης, Ἡ πατρίδα στὴ σκέψη τοῦ Μελετίου Μεταξάκη, σελ. 149

❐ Κωνστὰνς Δημά, Ὁ Τάφος τῶν Βασιλέων τοῦ Ζὰν-Κλὼντ Βιλλαίν. Βιογραφικὸ σημείωμα, σελ. 189

❐ Ζὰν-Κλὼντ Βιλλαίν, Ὁ Τάφος τῶν Βασιλέων. Μετάφραση Κωνστὰνς Δημά, σελ. 191

❐ Κωνστὰνς Δημά, Ἐργογραφία τοῦ Ζὰν-Κλὼντ Βιλλαίν. Ἀπὸ τὶς ἐκδόσεις L’Harmattan, Παρίσι, σελ. 211

❐ Κωνσταντίνος Χαλκιαδάκης, Ὁ Πολίτης, σελ. 217